BIO West Greece

Προβολή στην Ευρωπαϊκή αγορά “BIO West Greece”

Το πρόγραμμα “BIO West Greece” αφορά την ενίσχυση της εξωστρέφειας μέσω στοχευμένων δράσεων προβολής & προώθησης των βιολογικών φρούτων της Δυτικής Ελλάδας, στις κύριες Ευρωπαϊκές αγορές βιολογικών προϊόντων

Ενισχύεται από το «Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδος 2014-2020
ΕΥΔ ΕΠ Δυτικής Ελλάδος» δράση «Εξωστρέφεια – Διεθνοποίηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας». Κωδικός έργου: ΔΕΕ10-0050006

Το έργο υλοποιείται από τον Α.Σ.Βιοπαραγωγών Δυτικής Ελλάδας και αποτελεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική Marketing για την στοχευμένη προβολή, προώθηση & τοποθέτηση των βιολογικών φρούτων, που παράγει & εμπορεύεται ο Συνεταιρισμός στις κυριότερες Ευρωπαϊκές αγορές.

Δράσεις

Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση των ακόλουθων δράσεων:

  1. Πραγματοποίηση Έρευνας Αγοράς στις χώρες-στόχους, σχετικά με την διαμορφωμένη πραγματικότητα και τις τάσεις που επικρατούν στο χώρο των Βιολογικών Φρούτων που μας ενδιαφέρουν.
  2. Σχεδιασμός & εκτύπωση ενημερωτικών εντύπων
  3. Σχεδιασμό νέων ετικετών για τις συσκευασίες λιανικής των νέων καινοτόμων κρυοαποξηραμένων φρούτων που άρχισε να παράγει ο Συνεταιρισμός
  4. Εγκατάσταση σύγχρονου εξοπλισμού μηχανοργάνωσης της επιχείρησης
  5. Εγκατάσταση σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού παραγωγής & μεταφορών
  6. Δημιουργία νέας ιστοσελίδας, φιλικής σε ΑΜΕΑ
  7. Συμμετοχή σε εννέα (9) Διεθνείς Εκθέσεις Τροφίμων, στην Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία & Σουηδία
  8. Πραγματοποίηση δράσεων In Store Promotion & Γευσιγνωσίας στα σημαντικότερα σημεία πώλησης των προϊόντων του Συνεταιρισμού στην Ολλανδία, το Βέλγιο, την Γερμανία και την Γαλλία.
BIO West Greece
BIO West Greece

Αποτελέσματα

Με την υλοποίηση του προγράμματος αναμένονται τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  1. Η βελτίωση της εικόνας των βιολογικών φρούτων που παράγει & εμπορεύεται ο Συνεταιρισμός, στην Ευρωπαϊκή αγορά.
  2. Η διεύρυνση της διείσδυσης των φρούτων που εξάγονται από τον Συνεταιρισμό, στις αγορές των χωρών που μέχρι σήμερα διαθέτει τα προϊόντα του (Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο) και η διείσδυση των προϊόντων του σε νέες αγορές χωρών που μέχρι σήμερα δεν πραγματοποιούμε πωλήσεις (Σουηδία, Δανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο).
  3. Η αύξηση του αριθμού των συνεργατών (εισαγωγέων-διανομέων βιολογικών φρούτων), στις χώρες-στόχους.
Μετάβαση στο περιεχόμενο